رخ

چه تلخ محاکمه می شوند ، پائیز و  زمستان که برای جان دادن به درخت جان می دهند وچه ناعادلانه کمی آنسوتر همه چیز به اسم بهار تمام می شود . تیم کوهنوردی باتوان فرهنگی دزفول ( شکوه ) از سال 1370 شروع فعالیت خود را آغاز       نموده و   ......     این گروه اولین گروه کوهنوردی بانوان دزفول بود که با زحمات                        خانم عذرا رخ فیروز و به همت جناب آقای دکتر غلامحسین حسن پور با جذب دانش آموزان وخواهران فرهنگی درسطح مدارس واز طریق آموزش و پرورش  شهرستان دزفول رواج داد .و سپس با بها دادن به بانوان سطح شهر دزفول از طریق رسانه ملی( رادیو )و نصب پلاکارد درسطح شهر  .  آنان را دراین نعمت خدادادی شریک نمود . وبا توسعه یافتن فعالیت ها واعضای گروه طی سالیان گذشته گروه های کوهنوردی بانوان دزفول از این گروه انشعاب گرفته و بصورت  وسیع وحرفه ای به فعالییت های خود ادامه می دهند . امید است که این گروه وسایر گروه ها همچنان با فعالییت های خود راهی باشند برای داشتن ورزش و تفریح جسمی و روحی سالم برای جوانان   و علاقه مندان  به  ورزش کوهنوردی ............ رخ...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 3shokooh703 بازدید : 19 تاريخ : دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 4:02

روز یکشنبه 30/3/95 برابر با 12 رمضان ضیافت اف رخ...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 3shokooh703 بازدید : 19 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1396 ساعت: 15:18

17/5/95 لغایت 27/5/95  اردبیل به قصد  صعود سبلان حرکت کردیم پس از دو روز ساعت 9 شب در مدرسه برای اسکان رسیدیم  پس از جمع آوری وسایل و آماده کردن وسایل سوار مینی بوس شدیم ولی متاسفانه مینی بوس اشکال فنی پیدا کرده بود و روشن نشد راننده هرچه تلاش رخ...ادامه مطلب
ما را در سایت رخ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 3shokooh703 بازدید : 12 تاريخ : يکشنبه 28 آبان 1396 ساعت: 15:18

قشم

ما را در سایت رخ دنبال می کنید

برچسب : 3,3 , 1,3, نویسنده : 3shokooh703 بازدید : 63 تاريخ : چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 4:54

روز جمعه 20 / 1/ 95  رخ...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : 3shokooh703 بازدید : 42 تاريخ : چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 4:54

مسیر دست یابی به سوسن سرخاب

سردشت  -   لالی  -  اندیکا -  خواجه -  چلو   -   سوسن سرخاب

ما را در سایت رخ دنبال می کنید

برچسب : دشت سوسن سرخاب, نویسنده : 3shokooh703 بازدید : 47 تاريخ : چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 4:54

برچسب : دره کوله خرسان, نویسنده : 3shokooh703 بازدید : 16 تاريخ : چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 4:54

روز پنج شنبه ساعت یک ظهر با یک دستگاه مینی بوس  ( زهیری )به طرف خرم آباد حرکت کردیم

ما را در سایت رخ دنبال می کنید

برچسب : جنگل نای انگیز, نویسنده : 3shokooh703 بازدید : 14 تاريخ : چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 4:54

پنج شنبه ساعت 11 نیمه شب با یک دستگاه اتوبوس حرکت کرده و ساعت 5 صبح به کمنون رسیدیم بعد از صرف صبحانه ساعت 7/30 به طرف تونل حرکت کردیم

ما را در سایت رخ دنبال می کنید

برچسب : تونل برفی ازنا,تونل برفی ازنا , لرستان,تونل برفی روستای کمندان,تونل برفی کمندان,تونل برفی الیگودرز,تونل برفی اشترانکوه,تونل برفی استان لرستان,تونل برفی اراک,تونل برفی ویکی پدیا,تونل برفی کوهرنگ, نویسنده : 3shokooh703 بازدید : 18 تاريخ : چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 4:54